niedziela, 12 grudnia 2010

BRZASK





.

Delikatny komplet (naszyjnik, kolczyki) wykonałam z oksydowanej miedzi, fasetowanych kropli agatów, ciosanych oponek kamienia księżycowego, fasetowanych kulek chalcedonu. Szare, wstęgowane agaty, blado-błękitne chalcedony i migoczący kamień księżycowy...cała kolorystyka i kompozycja jak nic kojarzy mi się właśnie z porą brzasku; gdzieś jakieś szuwary, woda, zarośla, drzewa....'cisza przyrody'... pierwsze ptasie trele...słowik, sikorka bogatka, pierwiosnek ? :) jeszcze świecą się na niebie gwiazdy...jak dla mnie uczta dla zmysłów i najpiękniejsza, 'najdziksza' pora doby :) .....a w komplecie kolczyki na srebrnych biglach, lekkie, roztańczone...naszyjnik z 'medalikiem', przez który przewleka się drugi koniec łańcuszka, zwieńczony gronkiem kamienia księżycowego.

WYMIARY: kolczyki: długość max 8,5cm; bez bigla 6,5cm; szerokość 3cm. Naszyjnik: długość 77cm; gronko 3cm; medalik 3,3cm/3,7cm; agaty ok 1,8cm.Niedostępne

1 komentarz:

  1. Bardzo trafna nazwa bo jest to biżuteria która zwraca na siebie uwagę. Jak ja projektuję i wykonuję własnoręcznie biżuterię to staram się to robić również idealnie. Mam na tą chwilę nowe zapięcia https://pl.silvexcraft.eu/37-zapiecia i na tym etapie najwięcej wykonuję bransoletek.

    OdpowiedzUsuń