sobota, 11 lutego 2012

AMYGDALUS






Migdałek, przepiękny krzew; w okresie kwitnienia jest niezwykle strojny, myśle, że bezkonkurencyjny; obsypany kwiatami wygląda cukierkowo, aż słodki do przesady przyprawiając nas o niesamowite doznania wzrokowe :)) i tu kryje się jego urok i tajemnica; Roślina ta sprowadzona została z Chin; a tam jest symbolem szybko nadchodzącej wiosny - jakże optymistycznego czasu w roku.

Wisior wykonałam ze srebra pr 925, 930, 999 ( oksydowane i przetarte) oraz minerałów:
- fasetowana brioletka różowo-pudrowego chalcedonu
- dwa śmeitankowe płatki pereł keishi
- fasetowana markiza opalu peruwiańskiego w delikatnym, bladym różu
- fasetowana kropelka błękitnego apatytu
Oferuję sam wisior , bez łańcuszka;

WYMIARY: szerokość ok 3,5 cm / wysokość wraz z kółeczkiem ok 4,7cm
NIEDOSTĘPNY 


****************************************************************************************************
Sterling silver pendant (without chain; oxidazed and polished) with beauty gemstones:
- light pink, chalcedony briollet
- 2 white keishi pearls
- light pink marquize - peruvian opal
- blue apatite
LENGHT 4,7 cm ;
WIDTH 3,5 cm
FOR SALE

4 komentarze:

  1. jest przecudny i jak zawsze super dobrana kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo...znalazłam Cię! A jak już znalazłam to mam zamiar "szpiegować" :D Jestem wielką fanką Twojej twórczości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) Zapraszam do siebie http://sklep-internetowy-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń