piątek, 25 października 2013

PANNA MŁODA

Witam po dłuugiej przerwie; no tak zaniedbać bloga to mi się jeszcze nie zdarzyło;
kto się stęsknił a kto zapomniał ? :)
ten rok mija mi pod hasłem : PODRÓŻE :))) ..może wrzuce post gdzie to się podziewałam ;)
stąd blog poszedł w chwilową odstawkę...w okresie zimowym mam zamiar dłużej zagrzać w domu więc może więcej coś potworzę :)

a dzisiaj wracam z kolczykami Panny Młodej :)
myślę, że zestaw świetnie się odnajdzie w ślubnej scenerii
Kolczyki wykonałam ze srebra 930,999 pr. Bigle srebrne z wybitą próbą;
Pięknie się mieniąca drobinkami złota brioleta kamienia słonecznego skąpana jest kaskadą minerałów:
- rzadka odmiana granatu - pomarańczowy sperssantyn - maleńkie oponki, wymagają sprawnego oka do nawlekania
- mini perełki słodkowodne w odcieniach łososiowego i pomarańczowego
- mini białe perełki słodkowodne
- blado różowa, gładka oponka opalu peruwiańskiego
- cebulkowe briolety kwarcu różowego
- śmietankowe perełki keishi
- fasetowane oponki kamienia księżycowego 'peach'
- fasetowane oponki topazu wybarwianego na różowo
- fasetowana oponka kwarcu tęczowego
Całość lekka i niesamowicie elegancka :)





1 komentarz:

  1. cudowne, nie tylko dla Panny młodej- na pewno nie jedna z nas by je założyła.Jaka cena?
    pozdrawiam i zapraszam do zaglądnięcia do mnie:
    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń