czwartek, 17 stycznia 2013

BIAŁA INDIANKA





wreszcie udało mi się drogą okrężną, nie z mojego kompa załadować zdjęcia na bloga...niestety nie wiem co jest grane - pierwszy raz mam taki problem ;/
TYmczasem kolczyki jak zwykle z miedzi zoksydowanej, na pięknych mosiężnych sztyftach i oczywiście tylko to co dała nam Matka Ziemia ;)  - minerały: duże, długie, śmietankowe perły słodkowodne, blado niebieskie chalcedony, perły słdokowodne - barok, z fakturowaną powierzchnią, śmietankowe perły keishi,  mini gałązki białego koralowca, gładkie blado różowe oponki kosztownego opalu peruwiańskiego, ciosane oponki apatytu w kolorze morskiej zieleni i jadeity również w tym odcieniu. Lekkości nadają naturalne strusie pióra. Dodatki mosiężne, koronkowa, lekka 'rama'. A miałam ochotę na takie właśnie długie, lekkie, nieco etniczne aby dużo się w nich działo :) w delikatnej kolorystyce bieli +  pastele

WYMIARY: 2,5 szeroki ; długość ok 15cm
DOSTĘPNE

1 komentarz:

  1. Przepiękne, takie lekkie. Gdzie wystawiasz?
    Mogłabyś mi wysłać cenę na joanna.i.pan.lew@gmail.com ?

    OdpowiedzUsuń