poniedziałek, 21 stycznia 2013

RECREATE - na zamówienie

Kolczyki wykonane na zamówienie; w sumie już kiedyś takie wykonałam a te miała być na wzór tamtych.... właściwie to jest niemożliwe zrobienie identycznych jak pierwowzór, co też uprzedziłam Panią....odtwarzanie poprzednich wzorów jakoś nie satysfakcjonuje mnie zupełnie...dla mnie na pewno jest to trudniejsze niż realizacja nowego projektu...no i nie ma tej wolności w działaniu ;) .....ostatecznie zamówienie zrealizowane, zaakceptowane i poleciało do USA :)




4 komentarze:

  1. Podziwiam już samo robienie takich zawijasków po raz pierwszy, ale zrobienie choćby drugiego do pary to w moich oczach duże osiągnięcie. A zrobienie trzeciego i czwartego po jakimś tam czasie....Podziwiam! Ja ich nawet nie jestem w stanie prześledzić wzrokiem, którędy się zakręcają, co dopiero powtórzyć!

    OdpowiedzUsuń